The only place you’ll find mention of newspaper phone hacking on the Sun website…

On the Sun Online’s discussion board Barton71 reports (via the BBC):

“Rupert Murdoch’s News Group paid £1m in court costs after its journalists were accused of involvement in phone tapping to get stories, it has been claimed”.


But it might not stay around long, given the fate of the My Sun discussion at this link:

(hat-tip @littlerichardjohn in the comments):


Google captures some of it here:


Leave a Reply